اسلام

دکتر شریعتی: نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم! دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....

اسلام

دکتر شریعتی: نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم! دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....

دل بی دلبری دارم خدایا

دل  بی  دلبری  دارم  خدایا

دل  بی  دلبری  دارم  خدایا                  
                  سر بی سروری  دارم  خدایا
به شوق روزگاری بی تب و تاب             
                 به سویت حسرتی دارم خدایا
دل ولگرد و پست و بی ادب چون          
                 سبکسر  بچه ای  دارم خدایا
تنم خسته، دلم رفته، شبم تار             
                 چه  نا اهل  دلی  دارم  خدایا
به عمرم حسرتی حاصل نمودم            
                 هوای  غفلتی  دارم  خدایا
به  درگاه  عزیزت  من  نیازم                 
                 که  عمر  رفته ای  دارم  خدایا
نمی دانم  که  این  قفل دل تار            
                 به  جرم  فتنه ای  دارم خدایا ؟
به شب هرشب دل رنجورم ای دوست    
                 به دل ناگفته ای دارم خدایا
به  شوق یک سحر پر ناله و سوز           
                 هوای  خلوتی  دارم  خدایا
به   امید  نگاه  نازنینت                      
                 دو  چشمان  تری دارم خدایا
بیا  و  دلبر   یک  دانه ام  باش               
                 که دل بی دلبری دارم خدایا
بیا  و  سرور  کاشانه ام  باش                
                 که سر بی سروری دارم خدایا
بیا  و  مرهم  زخم  دلم  باش                
                 که دل پر زخمه ای دارم خدایا
بیا آبی به کام تشنه ام باش                  
                 که لب پر تشنه ای دارم خدایا
بیا و طاقت این ناتوان باش                     
                 که جسم خسته ای دارم خدایا
بیا نوری به چشم تار من باش                
                 که چشم بسته ای دارم خدایا
بیا میل خودت در جان من باش            
                  که فقل بسته ای دارم خدایا
بیا  تنها  نوای  نای  من  باش               
                 نوای خسته ای دارم خدایا
بیا  اندیشه ام  را  بال و پر باش           
                  که ذهن بسته ای دارم خدایا
بیا حاکم به جسم و جان من باش          
                 که دل آشفته ای دارم خدایا
بیا   ای  نازنین   پروردگارم                  
                  که شوق غمزه ای دارم خدایا
بیا  تنها  تو  را  خواهم  حبیبا                
                 توان قطره ای دارم خدایا
بیا  یارب  تو  ربی  و  رحیمی                 
                 خدا دوردانه ای دارم خدایا

sobhan

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد