اسلام

دکتر شریعتی: نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم! دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....

اسلام

دکتر شریعتی: نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم! دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....

دوازده امام بزرگوار-ado hpln [hld


دوازده امام بزرگوار

 

دیوان شعر شیخ احمد جامی (ره)

 

غزل286

 

ای شه دلدل سوار ،شاه سلام علیک

                             صفدر با ذوالفقار ،شاه سلام علیک

در تک و پوی توام،عاشق روی توام

                             من سگ کوی توام،شاه سلام علیک

باب شبّیر و شبّر خسرو والا گهر

                             منظر اهل نظر،شاه سلام علیک

زین عباد علی،رونق دین نبی

                             خوانده خدایت ولی،شاه سلام علیک

باقر ماه تمام،صادق امام همام

                             کاظم امیر انام،شاه سلام علیک

هست تقی رهبرم گشته نقی مهترم

                             عسکری تاج سرم،شاه سلام علیک

مهدی آخر زمان صف شکن کافران

                             قبلة آزادگان،شاه سلام علیک

احمد جام توام مست کلام توام

                             خاصه غلام توام،شاه سلام علیک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد