اسلام

دکتر شریعتی: نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم! دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....

اسلام

دکتر شریعتی: نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم! دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....

سخنان بزرگان 1

الوین تافلر:

بی سوادان قرن 21 کسانی نیستند که نمی توانند بخوانند و بنویسند بلکه کسانی هستند که نمی توانند بیاموزند،آموخته های کهنه رادور بریزند ،ودوباره بیاموزند.



انیشتین:
یک فرد باهوش یک مسئله را حل می‌کند  اما یک فرد خردمند از رودررو شدن با آن دوری می‌کند


دالایی لاما:
این دین ساده من است:
 نیازی به مرجع تقلید ندارد. نیازی به فلسفه های بغرنج ندارد. دین من عقل من است و مرجع آن مهربانی.


ویلیام وایت:

از فردا نمی ترسم چراکه دیروز را دیده ام و امروز را دوست دارم



دکتر شریعتی:
نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را اجدادم!
دیگر بس است، راهم را خودم انتخاب می کنم....


علی شریعتی:
من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدر و مادرم دوست دارم  چون آنها از روی عشق و علاقه می رقصند  ولی پدر و مادرم از روی عادت نماز می خوانند.


هوارد بسکرویل:
تنها تفاوت بین من و این مردم مکان تولد من است و این تفاوت بزرگی نیست
دیپاک چوپرا:
از قضاوت کردن دست بکش تا آرامش را تجربه کنی


نادر شاه افشار:
سکوت شمشیری بوده است که من همیشه از آن بهره جسته ام .


گوته:
اگر به مهمانی گرگ می روید ، سگ خود را به همراه ببرید .


مارکز:
دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب ترا لمس کند .


آلبرت هوبار:
بهترین خوشبختی ها ، یاری به دیگران است.


ارد بزرگ:

هیچگاه امید کسی را ناامید نکن ، شاید امید تنها دارایی او باشد .



موریس مترلینگ:
آدمی ساخته ی افکار خویش است فردا همان خواهد شد که امروز می اندیشیده است .


ناپلئون بناپارت :
 عفت در زن مانند شجاعت است در مرد ،

من از مرد ترسو همچنان متنفرم که از زن نانجیب




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد